divendres, 12 de novembre del 2010

Barcelona tard o d’hora.


Avui escric tard, que voleu Barcelona canvia els horaris habituals. I sort que demà no matino, motiu: no vaig a la feina normal per que tinc una entrevista a Radio Sabadell (les dades exactes, per si algú ho escolta son: radio Sabadell, programa:”Amb molt de gust”, a la una del migdia, aproximadament). Pel que se hi ha una fira de vins aquests dies i volen que parli de la cuina del vi: em sembla fantàstic, la cuina i el vi conjugats es un tema que cal posar en el seu lloc, i a mes ja sabeu que la radio m’agrada.
He sortit com sempre i he optat per passar pel “Bitxo”, de la “Bene”, enfront del Palau de la Música, que es prop de casa, una copa de vi de la casa, força bo i un formatge de cabra, d’aquets petitets, que no se per que el serveix amb melmelada d’olives negres (força bona), que no l’hi fa falta, ja que sol es gloriós (al punt de fondant, perfecte), en fi cada u fa el que vol.  I després la ruta habitual, entrepà a la plaça S. Jaume, no us dic on, de moment, passada pel Ginger i retrobada, com no, amb gent que no veia des fa temps (la meva sensació de que em persegueixen els fantasmes del passat, cada cop es mes forta).  I ja de tornada a casa la darrera cervesseta al Grouxo, d’en Julio. En fi una nit rodona.