diumenge, 9 de gener del 2011

Un bon article, Barça i sopar, regal i copes varies.


Com de costum la meva editorial està per la feina i m’ha passat un link en que parlen dels meus llibres (si voleu veure-ho es: http://debatabat.cat/web/article.php?article_ID=350), l’article de Xavier Benavent, hem sembla molt ajustat a la realitat, explica una relació entre els meus llibres que realment existeix, encara que no estigui explicada enlloc, molt agraït, a mi sempre m’alegra que algú, encara més si no el conec personalment, faci un elogi de la meva feina, per que jo se el que m’ha costat i d’alguna manera son aquestes petites coses les que fan que em senti pagat.
Avui tocava Barça, (no cal que us digui que ha estat de glòria, per que darrerament sempre ho es), he vist el partit al Meson Burgalés, del carrer Ciutat, així he pogut sopar mentre el veia, amb la avantatge de suportar millor el mono del tabac (en realitat no en tinc cap de mono, però mentre em posin la pistola al pit no ho deixaré).  Una sopa de galets per començar i els peus de porc de la casa (gloriosos!) de segon. El vi, de Rioja (ves a saber perquè). Després uns cubates al Ginger, amb en Joan, que m’ha regalat unes talles de fusta (S.XVII) precioses, que penso emmarcar degudament.  Ha passat la Mònica, de la Tàstulia, i algun conegut mes, i amb l’últim xupito al Ascensor ha estat la cosa beneïda i apunt d’escriure això i anar a dormir.