dissabte, 5 de febrer del 2011

Nit al carrer, els divendres son el que son, quin remei.



Un bon amic l’Emili, gastrònom de pro i millor enòleg,  m’ha fet arribar un fantàstic receptari de l’Arzak, es realment suggerent i invitador a tastar el plats que hi venen, les fotos hi ajuden. M’ho miraré amb deteniment i de bon segur prepararé quelcom, sense trigar massa, em ve de gust cuinar, darrerament i en especial provar coses noves.
Amb tot i tenir intenció d’anar a dormir aviat ha estat impossible,  he passat pel Pipa Club (en horari de fumadors, que la cosa va de serio) uns vins i els “montaditos” habituals, mes tard un vermut amb gel al Ascensor, a tall d’aperitiu i cap al Ginger a fer el mos, he pres el meu plat de pasta habitual. Avui eren Gnocchi a la Amatricianna. Impecables, m’han deixat tip i be, el vi un Ribera de Duero dels d’abans, aromàtic sense passar-se i amb els tanins correctes, ha fet el ple, carajillo com sempre i ja he  posat la cara de felicita habitual. Mentre me’l prenia conversa de cuina amb una noia desconeguda, de Saragossa em sembla, que sabia de totes el que era cuinar.  També he aprofitat per veure una estona em Truc, el gos de la Jan i en Pep, que tot i ser cadell, el veig seriós i ben plantat.  He fet un penúltim xupito al Ascensor i el darrer de tots al Groucho, que cal donar vida al barri i per avui ja n’hi ha prou.