diumenge, 27 de febrer del 2011

Un dissabte interminable, o així m’ha semblat.

Compres gastronòmiques de bon matí, que calia fer dinar espacial de família, era el “cumple” de la Gemma i es clar calia fer dinar variat, els macarrons gratinats, per el jovent, pels mes grans (venien els meus pares) i per mi i La Tere quiche de porro i pernil dolç amb una bona amanida que ha servit per tot i per tots.  Us poso les fotos de la taula per que us feu una idea, de segon hi havia conill amb alls tendres i ceps i de postres formatges i uns pastissos que ha comprat la Teresa. 
A la tarda he anat a veure el Barça al barri (Wahala i Groucho, que arreu hi ha bones pantalles), he tornat a casa a fer el mos, perquè havia comprat formatges (Scamorza fumat, Capitoul, formatge de “brevis” del país Basc francès, Azeitao, de Portugal,Brie de Meaux i Saint Albray), que us haig d’explicar, al meu super habitual hi havia fira de productes europeus i com es lògic m’he firat. 
També he comprat un vi francès, un Saint Georges-Saint Emilion, del 2007, de Merlot i cabernet Franc, fet per un productor petit, medalla d’or al concurs de Burdeus del 2010, que m’ha deixat estorat, segur que els qui el fan no creuen en en Parker.  Si no arribo a marxar de casa m’acabo l’ampolla.  He passat pel Ginger i també pel Ascensor, amb el gust de fer la darrera copa amb en Norberto, una de les ments mes lúcides del país, amb qui estic molt d’acord pel que fa als anàlisis del que es la nostra societat.