dimecres, 23 de març del 2011

BCN, sempre hi trobo quelcom quan surto de casa.

He baixat al barri a portar oli del Bedorc, per un amic i es clar, ja m’he liat. Un parell de vins interessants al petit local de la Katering, a Dagueria (per mi sempre serà “la Pilarica”, amb el rètol posat cap per avall), te la seva gràcia el lloc.  He parat després a la Palma, amb l’Anna i l’Albert que està estudiant per sommelier i es clar hem acabat parlant de vins i tastant, amb uns amics seus.  A continuació a l’Ascensor amb en Joan, que he trobat pel camí i un cop allà han fet acte de presencia en Jordi i el “perillós”, que feia temps que no veia i amb els qui he passat al Ginger, on he pres la darrera copa (del negre fantàstic de la Pàmela, que feia dies que no tastava), allà els he deixat sopant i cap a casa, que avui no tocava sortir.
A casa, per sopar, tothom havia fet la seva, el jovent pel que he vist s’havia fet un sopar xinès en tota regla, la Tere i la meva sogre, el seu règim.  En fi que m’he espavilat amb la resta d’arròs amb rossellones del diumenge i una truiteta de pernil ibèric, amb pa amb tomàquet i el que quedava del vi de Bulgaria, que avui no m’ha semblat tant bo, potser pels que havia begut abans o perquè m’ha semblat massa “fruitetes”.