dimarts, 29 de març del 2011

A dormir al poble, relaxament i sopar senzill.

Desprès de fer algunes compres, en arribar a casa m’he fet un poc de berenar, una torradeta amb embotit i uns bocins de camembert, amb la cervesa de la tarda.  M’he estat una bona estona llegint fins a l’hora d’anar al cafè, que cal estar al dia de les novetats  del poble. 


Allà he aprofitat per connectar-me i mirar el correu, hi havia un avis de 10 sentits, la nova entrada era per comunicar el cessament, com director general de l’Incavi, del nostre amic Oriol Guevara, enòleg de pro i anterior president de la Associació Catalana d’Enòlegs.  El nou director de l’entitat, Jordi Bort, es sommelier i expert en turisme, segons diuen, i jo hem pregunto: es realment el perfil de persona que pot resoldre els problemes, majoritàriament tècnics del sector?.  Suposo que el temps ho dirà i tant de bo sigui així.   


He pres unes cerveses al cafè, amb una tapeta de “morcilla achorizada” de Badajoz (en Manolo es extremeny), que estava força bona.
 Per sopar, a casa, m’he fet una simple escudella d’arròs i fideus, amb brou que tenia congelat, la inevitable botifarra negre i formatge ratllat, una mica mes de brie i el que quedava de l’ampolla de Valdepeñas, i penso seguir llegint al llit, fins que vingui la son, que a bon segur no trigarà gaire, ja que aquests dies vaig una mica sobrecarregat de feina.