dijous, 3 de març del 2011

Tornada a ciutat, sopar arregladet i ...Barça!!!!

De nou les aglomeracions, els cotxes, en fi la City, que hi voleu fer, quan arribo a BCN, desprès d’estar al poble, em molesta tot això, però cal aguantar, que ja vindran temps millors. M’he pres el bany ritual amb sal de l’Himàlaia i m’he preparat sopar: he bullit col i patata del bufet i al moment me l’he passada per la paella amb oli i bocins de cansalada ben torradets, fins que ha estat daurat el trinxat.  De segon he posat en una paella, amb oli, ceba a tiretes no massa grans, i en estar un xic tova he afegit tomàquet de conserva de casa, i un poc de conyac, quan ja havia reduït he posat el cap de costella del brou de diumenge, que havia guardat, unes voltes i he posat un poc del brou de marres, reducció de nou i al plat, estava molt melós i la salseta convidava a sucar pa.
El vi, un dels meus preferits, Garnatxa i Samsó (de la D.O. Catalunya) i unes nous de postres, per allò del colesterol i cap a veure el partit, m’he quedat al barri, que ja plovia, una estona al Wahala i la segona part al Groucho, m’he quedat satisfet amb el gol que semblava d’art de màgia, però suficient per estar on estem.