dimecres, 27 d’abril del 2011

Avui el sol esclata, sopar a la europea i partit:Baaaaarrrççççaaaa!!!!!!!.

Dia de ple sol, la temperatura ha pujat i els camps nets per la pluja d’ahir ham esclatat de verdor, feien goig.  He anat al poble, els partits del Barça son aquí com mes entusiastes, mes viscuts, a la tarda en arribar, mentre feia la cervesa de benvinguda al pati (22ºC marcava el termòmetre) m’he llegit un parell de contes d’en “Gabo”, son força entretinguts.
He fet un berenar sopar, amb claror de dia com a mi m’agrada, una crema de carabassa, que vaig fer la setmana passada i vaig congelar en porcions, pels dies de mandra com avui, ja sabeu que la preparo ofegant ceba i la carabassa en oli, després les patates i aigua, en aquest cas la vaig aromatitzar amb julivert i curry (que n’havia de menjar el jovent) en triturar-la una mica de llet.  De segon m’he acabat un paté de senglar que hi havia a la nevera, acompanyat amb unes olives i tot ben regat amb un blanc de Xardonay, de la Vall del Cinca.  Ressopó al Cafè, sort que ha estat abans dels gols, sinó se’m hauria entrebancat, uns seitons fregits amb unes llesquetes de pa amb tomàquet, el vi de la casa, carajillo encara sense gols i cubata directa amb el primer, i be, perquè dir mes, si hi ha quelcom que es diu futbol, això es el que fa el Barçaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (com fa la meva amiga Anna en escriure). Algun dia parlaré d’aquestes modalitats d’escriptura que propicia Internet i que irremeiablement haurem d’acabar admetent.