dilluns, 18 d’abril del 2011

BCN, recital i sopar a casa.

He baixat a Barcelona, per sentir cantar a la Paula al Ascensor, feia temps que no la veia, ja que ara viu a la seva terra, Galicia.  Ha estat un recital força emocionant i tornar-la a veure un veritable plaer, es una dona encantadora i una veu inoblidable, en fi, espero que de tant en tant ens vingui a veure.
A casa l’Arnau i l’Alba s’havien fet un arròs bullit amb farigola i all, que ella no estava fina, i me’n han deixat un bol, que m’ha servit de primer plat.  
 Ja sabeu que a casa, aquesta es la sopa obligada quan hi ha problemes digestius, simplement bullir en aigua i sal uns brots de farigola i alguns alls, amb oli d’oliva i l’arròs corresponent per que quedi una sopa caldosa. 
Jo m’hi he posat parmesà i pebre negre, que al cap i a la fi no tenia cap problema i la sopa es força bona.
 De segon m’he fet una truita d’alls tendres, posant l’all trinxat a la paella amb oli i tant sols donar unes voltes ja he afegit els ous batuts, m’he preparat una llesca de pa amb tomàquet amb el pa d’olives artesanal, que he comprat aquest matí a la Fira del Sant Crist de Piera, m`he acabat l’ampolla del vi del Piemont que encara era a la nevera, i a dormir sense presses, que demà tinc vacances.