dissabte, 27 d’agost del 2011

Festa major del Bedorc, cremat i espaguetti.

Avui ha estat un dia difícil de feina i a més de feina afegida, que calia fer el cremat per les Havaneres, que avui és Festa Major al poble, hi havia sopar al carrer , havaneres i ball de música de llauna.  Com sempre hem tocava fer el cremat i els espagueti de mitja nit.  Una inoportuna afonia total, fruit d’un refredat, m’ha impedit fruir de tot això que us dic, però les coses han sortit com calia.  Per sort hi ha al poble jovent capaç de recollir el repte i ser continuadors de la tasca que portem fen fa anys. He tingut ajudants, interessats en els temes, tant per el cremat com per els espagueti, m’ha semblat tot plegat una bona senyal, la continuïtat crec que està assegurada.
Per sopar, un xic improvisat, ja que feia la salsa dels espagueti (un altre dia us donaré la formula), he menjat una truiteta, de cebollí me l’he feta, amb pa amb tomàquet, i hem tastat un paté de cérvol, que l’Arnau i l’Alba havien portat de França. I els formatges, del mateix viatge, ha estat un sopar agradable (ells han menjat verdures a la planxa, que ha preparat la Teresa). Be la festa continua pels joves i jo em retiro, per cuidar la meva gorja.