diumenge, 11 de desembre del 2011

Diumenge tranquil després de la festa, Visca el Barça.

Ahir a la nit vaig arribar a casa massa tard per posar res al blog, la celebració del resultat del partit es va allargar com calia en un cas així.  Vaig veure el match al Pipa Club i com és costum tothom porta alguna cosa per picar a manera de sopar, hi havia pernil, embotits ibèrics, cecina i formatge de Leon, pa de varies classes (algun de casolà), i fins i tot hi va haver qui es va animar a fer una fideuà, en fi un plaer més per afegir al de veure el partit, quina caiguda de bava, i quina alegria final, la cosa va acabar ben remullada amb cava i whisky.  Encara vaig passar per l’Ascensor i el Ginger, fins a la matinada.
Avui el dinar ha estat de festa, després d’un bon aperitiu (que incloïa rovellons frescos, panadons de carn, terrina d’ànec, etc ) una cuixa de xai al forn amb les seves patatetes i una macedònia de postres, per sopar m’he limitat a acabar-me l’escudella del divendres allargada amb brou del que vaig fer ahir a la tarda.  I a dormir ràpid, que demà cal matinar.