dissabte, 17 de desembre del 2011

Ja sé que no tinc perdó, era el sopar de Nadal del Pipa Club.

Dos dies seguits sense dir-vos res, ja se que no és de bon defensar, la cosa va anar així: el dijous vaig tenir que fer compra de vitualles cara al sopar de divendres, vaig arribar tard a casa i em vaig posar a cuinar la salsa per l’endemà, de sopar un entrepà d’hamburguesa, a peu dret a la cuina, mentre vigilava tot plegat i a més a dormir força tard.  El divendres des de les cinc de la tarda al Pipa Club, cuinant el sopar de Nadal pels socis, que aquests darrers anys sempre m’encomanen, amb l’afegit obligat de fer una Olla Aranesa i això vaig fer, de segon aquest any un semi-fred de llom fumat amb salsa de fruits secs, torrons de postres, vins i cava, cafès i copes, un sopar com cal, érem 28 a sopar. Amb tot va ser una vetllada tranquil·la i fins i tot vaig poder participar, de manera una mica simbòlica, en la fumada que es feia i que, a més de ser concurs, era un Homenatge al Dr. Font, recentment  traspassat, el premis i obsequis als participants eren part del seu llegat al club, a mi em va tocat una pipa tirolesa, us poso la foto que és ben curiosa. Amb tot això se’ns van fer les tantes de la nit i vaig arribar a casa molt cansat i sense ganes de posar-me al ordinador.  Ho sento.