dilluns, 16 de gener del 2012

Un cap de setmana que ha passat volant.



I a més sembla que me l’he pres en pla de descans, no us he explicat res fins ara.  Be el dissabte en Xavi em va portar unes quantes garrafes d'oli del poble, per repartir entre els amics, que sempre me’n demanen quan els aviso de que hi ha l’oli novell.  I és clar vaig sortir cap el barri a repartir-ne algunes garrafes, vaig passar per La Palma i pel Ginger, em vaig arribar fins al Vasconia, a picar unes croquetes i truita de patata i ceba i a saludar en Miguel, que sembla recuperat de la seva malaltia.  Vaig tornar pel Ginger i més tard vaig passar per l’Ascensor i i L’Antiquari, no cal dir eren les tantes quan anava a dormir.  El diumenge hi havia dinar de família i vaig preparar un “salpicón” de cap de vedella per aperitiu, una quiche de cols de Brussel·les, ja us vaig explicar com es fa i us poso la foto ara, per tancar l’àpat unes galtes de vedella guisades amb verdures i ceps, fruita, formatges i un braç de gitano que havien portat els pares.
Al vespre vaig anar amb la Jan i en Pep al local nou de la Moritz, que encara no el coneixien, quin festival ens varem pegar (penseu que entre tapes i plats hi ha més de 150 coses per triar): croquetes, calamars a l’andalusa, carxofes en tempura i salsa romesco, steak tàrtar (excel·lent), una mena de coca molt primeta de nom impronunciable (amb nata, formatge, ceba i bacó), el pa de la casa, tota una gloria.  Finalment varem tastar la Llebre a la Royal, que és plat estrella de la casa i no ens va defraudar pas, la Jan va demanar vi (català ves per on) i en Pep i jo ens varem rendir a la cervesa directa de tanc, sense pasteuritzar que despatxen en gerres per repartir en els clàssics gotets de la casa.   Varem fer el cafè al bar de la cantonada que tenia terrassa, per poder fumar.