dijous, 9 de febrer del 2012

Dos dies més passats i demà ja és divendres.

Ahir al matí es va resoldre part del tema del cotxes i és que a banda de la llei de Murphy hi ha una altre que diu que res és etern.  El dia va transcórrer sense més entrebancs i després de berenar un xic (un bikini clàssic, amb pa de pagès i oli d’oliva) i relaxar-me una mica vaig anar a veure el Barça, va estar bé i ja estem amb la primera final, mentre veia el partit vaig prendre unes patates braves, amb allioli amb algunes cerveses, que va estar el meu sopar.  Per suposat vaig anar a celebrar-ho, i vaig acabar força tard al Ginger amb els habituals i en arribar a casa directe al llit.
Avui he fet una crema de carabassa, com cada setmana, amb el sofregit de ceba, la carabassa i patata, enlloc de posar-hi canyella amb pols com vaig fer l’altre dia, he emprat un vi xinès de canyella, que l’hi ha donat un toc especial, en passar-la pel pimer he afegit un bon raig de llet.  De segon he menjat una carn guisada, que havia fet ahir la Teresa i he sucat força pa, per beure he obert un negre de la D.O. Catalunya, de Garnatxa i Samsó, que bec sovint i que m’encanta.