dilluns, 12 de març del 2012

De nou dilluns, tranquil, després d’un diumenge mogut.



El diumenge al mig matí, varem tenir una emergència mèdica, per un dels avis i per sort tot va quedar en un ensurt, però varem variar els plans i en lloc de venir ells a dinar, varem portar el dinar a casa d’ells. Per sort tot era ja cuit i fàcil de transportar: el cap de vedella amb cigrons d’aperitiu, raviolis d’espinacs i formatge en sopa de brou i un rostit clàssic de vedella. Amb l’atabalament no vaig pensar a fer fotos. Al vespre em vaig poder escapar una estona amb la Jan i en Pep (del Ginger) i varem anar plegats a veure en Thierry a la seva Cocteleria de Sant Andreu. Vam estar de sort ja que el concert el posava en Pepe Camacho, amb qui casualment havia coincidit feia poc, després de molt temps de no veure’ns, varem quedar sorpresos tots dos, ja que ni jo sabia que tocava i ell que bellugues per aquells barris.  En tornar cap al centre, ja tard varem fer parada al Heildelberg de la Ronda, a fer un entrepà, el meu de pa de motlle bacó, llom fumat, pernil dolç, tomàquet, maionesa i mostassa, amb la seva cerveseta.
Avui he preparat bacallà fresc en suquet ràpid, en la cassola fonda he posat oli, ceba a tires una mica de tomàquet tallat i un xic de julivert, a foc viu una estona abans de posar les patates a rodanxes i donar-les-hi uns tombs, afegida l’aigua i sal necessàries he fet bullir fins que les patates han estat cuites, he repartit el peix (ja salat) pel damunt i he deixat un parell de minuts abans de tancar el foc, que s’acabés de coure amb l’escalfor de la cassola.