diumenge, 4 de març del 2012

Tres dies de cop, que no sigui dit, ni faci costum.

Com veieu estic un xic vago aquests dies, en fi, que el dijous em vaig fer un platet de patates guisades, vaig fregir costelló de porc adobat al pebre vermell (de Soria), després vaig afegir ceba i all trinxat que vaig sofregir, amb una fulla de llorer i un poc de vi ranci, després les patates i una mica de pebre vermell, sal i pebre i a coure les patates. Va ser plat únic i en acabar de sopar, em va agafar nyonya i vaig anar a dormir directament. El divendres vaig anar a la tertúlia del Pipa Club, en sortir vaig passar pel Vasconia, del Miguel, un tall d’empanada i una mica d’ou dur arrebossat (especialitat de la casa), em van fer de sopar, després vaig passar per La Palma a fer el carajillo i cap al Ginger on vaig estar fins molt tard amb una bona colla d’amics.  Avui per dinar un bon aperitiu amb taramossalata, olives gregues (pazzas) i una crema de olives i figues, tot plegat comprat a una nova botiga de la Boqueria, de productes  grecs, he preparat de plat de cos un arròs amb sípia i carxofes, amb un bon brou de peix, que ha quedat molt bo.
A la tarda he preparat ronyons al Xeres (en realitat oloroso), amb un sofregit d’all, ceba, julivert (tot passat pel pimer) i una fulla de llorer, amb el vi, un poc d’aigua i un xic de farina ha quedat una salsa força apetitosa, el platillo l’he portat cap al Pipa Club per picar en la mitja part del partit del Barça, per cert cal ser molt bo per guanyar jugant deu contra dotze (hi conto l’àrbitre, es clar).  Per sopar m’he fet un parell de llesquetes de pa amb tomàquet i embotit i una sopa de peix (amb el brou que he fet al matí): en una cassola he posat unes llesquetes de pa regades amb oli i pebre vermell, les he escaldat amb el brou i un cop inflat el pa l’he cobert amb formatge ratllat i l’he posat uns segona al microones per fondre’l. I a dormir que penso llevar-me tard i descansar de debò.